Saturday 5 March 2011

Loveforever Contest

Jom join LOVEFOREVER CONTEST, tarikh tutup 3 mac
klik banner atau link di bawah

1. Uzma terpilih untuk contest ni kerana dialah bukti kasih sayang antara saya dan suami
2. Bahagian muka Uzma yang menarik minat saya ialah mata ... matanya bulat tapi bila ketawa terus sepet macam  kartun jepun
3. Kenangan paling indah bersama Uzma ialah saat menyusukannya. Terasa hubungan kami amat rapat, saling bertentang mata. Terasa ada getaran kasih sayang anttara kami. Saya sangat suka mencium mulutnya semasa baby... wangi!
4. Kenangan yang menyukarkan ialah bila Uzma berumur setahun lebih. Uzma terlalu suka berkepit dengan saya sehinggakan nak masak pun saya kena dukung. Mungkin sindrom bayi menyusu badan.. manja dengan ibu.

saya tag:
NADIAH SIDEK
NURADYANI
YATIE CHOMEYL

No comments: