Thursday 28 July 2011

Contest CASH & VOTE! Mudah je!!!

nak join, sila klik link ni



sila baca coretan Cik Juelee...


Hehe actually balik dari holiday memang nak buat contest pun.. Tapi itu next GA.. Bila2 aku rasa nak buat GA la kan, or bagi sesape reader yang bagi komen terbanyak ke.. Setakat ni ada sorang akak ni aku memang nak bagi adiah kat die.. Sebab die selalu mesej aku dalam FB padahal lum pernah jumpe pun.. Nanti aku story pasal akak nie..

Skang nak cete pasal contest yang aku nak buat nie.. Contest ni actually meraih undi dan di dalam masa yang sama aku nak share rezeki aku baru2 ni.. Hehee.. Rezeki apa? Adala dapat ehem ehem sket...

Aku masuk contest kat FB ni yang memerlukan korang vote.. So cara nak join mudah aje...

Contest ni by MyWrangler..

Cara2 die mudah aje..

1. Klik LIKE this page..


2. Then gi

kat search photo type "Juliana Juelee"

Kat bawah ni la gambo yang korang VOTE... Kat Menara Taming Sari lagik tu!!!
Vote ni sampai 31st July tau so contest ni pun sampai 31st July jugak!





hadiah???

RM30.00



Macammana pemenang dipilih???

Base on random.org

No comments: