Saturday 9 July 2011

Perrgggghh: Lizahanum Nak Bagi Surprise Gift Dari JAKARTA & BANDUNG

jom join ga surprise ni.. due date 16 julai
http://lizahanum.blogspot.com/2011/07/perrghhhh-surprise-gift-dari-jakarta.html

kenapa saya patut dipilih sebagai follower bertuah?
saya ni baru jer follow Lizahanum.. tp sblm ni mcm dah pernah jenguk blog ni cuma tak bertegur sapa. 
rasanya tak de sebab kukuh untuk Lizahanum memilih saya sebagai follower bertuah, tapi kalau lah saya ni terpilih.. alangkah sukanya hati ini sbb bakal mendapat surprise gift dari bandung!! Saya tak pernah pergi bandung lagi, kalau dpt free gift mmg bersyukur la sangat2 kan?
eh.. duk ralit mengarang ni, hati rasa tenang jer dengar nasyid nan syahdu ni.. ayat bodek la ni.. ekekekek


apa macam? agak2 boleh ke saya jadi follower bertuah ni? mudah-mudahan.. amiiin

No comments: