Saturday 22 January 2011

CONTEST SAYA FOBIA DENGAN DOT.DOT.DOT

 klik banner klu nak ikut serta... contest tamat 5 feb

saya fobia sgt dgn.... ULAAAAT!!!!!
Peristiwa ini berlaku masa saya berumur belasan tahun dahulu...
Masa tu saya tolong ibu potong sayur bayam. adik saya erumur 5 tahun melihat di sisi. Potong punya potong akhirnya saya perasan ada seekor ulat hijau merayap kat jari. Apalagi.. sepantas kilat saya campak semua sayur, pisau dan besen.... hampir2 mengenai kepala adik saya. lepas tu saya terus keluar.. adik saya yg 5 tahun itulah yg tolong siapkan kerja yg terbengkalai...
Ibu saya pun takutkan ulat.. kami anak beranak mmg x makan udang kering dan macaroni sebab bila tgk udang terbayang2 la pulak macam ulat.. hukhukhuk

saya tag:
NADIA KAMAL
SISSYIRA
DEQLIS
BANANA
NADIAH SIDEK
CIK BAMBAM

1 comment:

sri juju said...

eaa ! hahaha .. geli3 >,<

btw , thanks join and all the best .