Friday 28 January 2011

Our 8th Anniversary Giveaway by Ratuhatinya

http://ratuhatinya.blogspot.com/2011/01/our-8th-anniversary-giveaway-by.html
 Klik banner.. ga berakhir 14 feb

jawapan soalan 1:
Lin kawin tanggal 1 feb 2003, udah 8 tahun korang bersama... tahniah dan moga terus berbahagia

jawapan soalan 2:
Al-kisahnya pada minggu ke2 saya menjejak kaki ke U, kami pelajar2 baru ada perjumpaan dengan abang2 dan kakak2 senior. Pada masa itulah.. mata saya bertentangan dgn mata ketua pelajar, dan saya rasa ada sesuatu dan dia juga begitu. Selepas 2 bulan mengumpul maklumat diri saya dan mengintai dari jauh, akhirnya dia melamar saya sebagai kekasih hati. Seminggu sekali kami dating... kat mana? Perpustakaan, macam ulat buku la pulak.. hehehe. Percintaan 5 tahun, kami tamatkan dijinjang pelamin.

saya nak yag:
DEQLIS
INA HASYIM

1 comment:

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

salam fa10..

thanx join GA saya ye.. :)

smoga ada rezki awak :)