Wednesday, 19 January 2011

saya anak ayah..seiras kn kami?

Sesapa yg rasa anak mak atau ayah... jom kita pakat2 join contest ni
Klik jer gambar comel di atas tu, contest ni berakhir 8 feb

 Nama saya Uzma, saya kecik lagi tapi saya nak juga join contest ni sbb sy tgk mama saya selalu join contest. 
Nenek saya jauh, jadi mama tak leh nak tangkap gmbr ngan Nenek, sbb tu mama suruh saya join contest ni...
Puan penganjur jangan la marah ye... saya nak cuba2 ajer..

Ni gambar saya dengan baba saya, semua orang kata muka kami saya... jantina jer lain.. hikhikhik
masa saya kecil orang panggil saya Suhaili Jr... sbb nama baba saya Suhaili.
Masa saya botak, rambut saya pun cacak2 macam baba saya... mama kata macam penyapu.... hehehe
Nama Anak : NAURATUN UZMA bt SUHAILI
tarikh lahir : 06/07/08
Nama Ayah : SUHAILI bin SARIF
tarikh lahir : 23/09/76

1 comment:

eva.syg.evo said...

hayi..

alolo..tomey nye anak sis..
sweet..sama...
hehe..ok xkesah join..
tq..^__^
jgn lupe salu update blog cik eva k..